Проблем: Как да получите първите си клиенти като млада компания
Новите и малки строителни фирми често са изправени пред предизвикателства, защото не са разпознаваеми и нямат предишни клиенти, които да удостоверят качеството на работата им. Без силна бизнес история и препоръки е трудно да се конкурират с по-големи, вече утвърдени компании. Въпреки това, дори такава трудност може да бъде преодоляна.
Регистрирайки се в платформата Daibau, вие печелите по-голямо доверие и достъп до потенциални клиенти, както и инструменти, с които можете да изградите своята бизнес идентичност и да увеличите доверието на бъдещите клиенти. Само с един клик можете да се свържете с потенциален клиент и ако си свършите работата добре - бързо да спечелите положителни отзиви.
За да сте сигурни, че клиентите ще ви сложат между избраните изпълнители, можете да увеличите шансовете си по следните начини:
1. Редактирайте вашия Daibau профил
Първата стъпка към успеха в платформата е прегледният и добре организиран профил на Daibau. Вашият профил е първото нещо, което потенциалните клиенти ще забележат, така че се уверете, че съдържа цялата важна информация за вашата форма: описание на всички услуги, информация за контакт, всички сертификати, вашето лого и заглавна снимка. Администраторът, който получавате, когато отворите профил, може да ви помогне да го редактирате правилно. Добре организираният, точен и ясен профил повишава доверието и е основа за привличане на нови клиенти.
2. Редовно качвайте нови препоръки към вашия профил в Daibau
Препоръките са много ценни, във всяка работа. След всеки завършен проект добавяйте към профила си качествени снимки и описание на извършената работа. Колкото повече добри препоръки имате, толкова по-вероятно е потенциалните клиенти да ви изберат за свой изпълнител. Препоръките показват, че имате опит и сте в състояние да изпълните уговорената от вас работа.
3. Подтиквайте клиентите да оценяват вашата работа
Отзивите от предишни клиенти са един от най-важните фактори при решението на новите клиенти дали да изберат вас. Всеки клиент има възможност да остави отзив след приключване на работата, но не винаги го прави. Ще получите повече отзиви, ако учтиво помолите клиентите да публикуват в платформата оценка за работата ви. Положителните отзиви повишават доверието и ви помагат да получите нови проекти.
Разбираме, че има вероятност недоволни клиенти да оставят коментар. В платформата Daibau гарантираме прозрачност и качество на работа, поради което специално проверяваме валидността на отрицателните отзиви, като по този начин защитаваме както вашата репутация, така и интересите на вашите клиенти. Майстори, които неколкократно не изпълнят зададените стандарти, се отстраняват от платформата.
4. Отговаряйте бързо на нови запитвания
В платформата на Daibau получаваме стотици нови запитвания всеки ден. Като наш партньор вие също получавате ежедневни имейл известия за нови проекти, които може да ви заинтересуват. Поканете нови клиенти възможно най-скоро, защото бързите отговори показват вашия професионализъм и готовност за работа. Ако отговаряте бързо на запитване, увеличавате шанса клиентът да избере именно Вас за свой изпълнител.
5. Приятелска комуникация с клиентите
Приятелската и професионална комуникация може да направи голяма разлика в спечелването на клиенти. Винаги бъдете учтиви, уважителни и отговаряйте незабавно на запитвания и въпроси на клиенти. Според опита на нашите успешни партньори, клиентите много ценят, когато им обясните как ще свършите работата, посъветвате ги или им предложите подобрения, посочите детайли, проблеми, които може да възникнат, предложите по-качествени или по-евтини материали и други подобни.
6. Вижте работата на място
Въпреки че цифровата комуникация е важна, тя в никакъв случай не е заместител на разговор лице в лице, така че винаги организирайте преглед на работата на място. По този начин можете да посъветвате клиента как да се направи нещо по-добре или различно, като същевременно избягвате потенциални недоразумения и неточности в офертата. Посещението у клиента също показва, че наистина се интересувате от бизнеса и установява доверие между вас.
7. Подгответе подробна оферта за работа
Изключително важно е освен добре свършената работа, вашият клиент да знае предварително колко ще струва и колко време ще отнеме работата. Когато подготвяте оферта за работа, бъдете възможно най-конкретни. Ясно посочете какви материали и услуги са включени, каква е единичната цена, какви са сроковете и т.н. Винаги се уговаряйте как ще се справите с непредвидена работа или закъснения! И накрая, решете също начина на плащане и кога всичко ще ви бъде изплатено. Подробната и прозрачна оферта намалява шансовете за по-късни недоразумения и увеличава вероятността наистина да получите работата.
Следването на тези съвети ще ви помогне да се възползвате от всички предимства, предлагани от платформата Daibau, да спечелите повече клиенти и да изградите успешно своя бизнес път.
Желаем ви успешна работа!
Екипът на Daibau