Асфалтиране; цени

Колко струва асфалтиране? Цената на асфалтирането зависи от подготовката на основата и броя на слоевете. За подготвителни работи трябва да платите около 25 до 32 лв/m2. Един слой асфалт коства около от 14 до 19,20 лв/m2, а двуслойният асфалт, който е по-твърд и по-плосък, струва около от 22 до 34 лв/m2.

На кого да се доверите за асфалтиране? Изпратете запитване до подходящи и надеждни доставчици на асфалт във вашия район - безплатно и без ангажименти! Достатъчно е да попълнете формуляра по-долу.

Поискайте оферта:
ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ

ЦЕНИ ЗА АСФАЛТИРАНЕ


Цени за асфалтиране. Цена на поръчка и полагане на два слоя, груб и фин асфалт. Цени за асфалтиране с дебелина 3 cm и 5 cm, заедно с подготвяне на трамбоване.

12.00 лв/м2

МНОГО НИСКА ЦЕНА
лв/м2

СРЕДНA ЦЕНА
18.00 лв/м2

НАЙ-ВИСОКА ЦЕНА
ИСКАМ ОФЕРТА НА ИЗПЪЛНИТЕЛ
Асфалтиране; цени

ДРУГИ ЦЕНИ ЗА АСФАЛТИРАНЕ

вашето количество

единица

приблизителна цена

вашата цена

Изцяло асфалтиране с 5 cm груб асфалт и 3 cm фин асфалт

Приблизителна цена на асфалтиране с предварителен план - без подготовка на основата под 200 m2.


лв

лв/м2

м2
търсене>

Изцяло асфалтиране с 5 cm груб асфалт и 3 cm фин асфалт

Приблизителна цена на асфалтиране с предварителен план - без подготовка на основата над 200 m2.


лв

лв/м2

м2
търсене>

Малки кръпки на асфалт

Цени на кръпки на асфалт. Цени за закърпване на пукнатини в асфалта. Цени на пълнеж, направен от еластична битумна студена маса. Цени за саниране на пукнатини до 2 cm.


лв

лв/м2

м2
търсене>
ЗАЕДНО:
ИЗПРАТЕТЕ ТЪРСЕНЕ >

Настилка в двора, бехатон


Колко струва настилка с плочки? Майсторите начисляват работата си много различно в зависимост от мат...

Проверете и: Плочки „бехатон“, настилка в двора, Цени

Полезен ли ви беше калкулаторът?

Идеи за обзавеждане на дома

Списание със свежи идеи и съвети от нашите автори за организиране на вашето жилищно пространство

Асфалтиране - всичко, което трябва да знаете

1. Асфалтиране - какво трябва да знаете?

Когато трябва да се направи пътят към къщата и самият двор, е много важно избраният от вас материал да е в подходящ стил и в хармония с околната среда, както и да бъде функционален и дълготраен. Ето защо много хора избират асфалт.

За лесна поддръжка и дългогодишна трайност, много хора решават да асфалтират пътя за достъп и двора
За лесна поддръжка и дългогодишна трайност, много хора решават да асфалтират пътя за достъп и двора

 

1.1. Предимства

Едно от основните предимства на асфалтирането е времето, което е необходимо за полагане на асфалта, тъй като върху добре подготвена основа, това може да се извърши и за един ден. Други важни причини са лесна поддръжка и, на практика, неограничен експлоатационен живот. Асфалтът е един от най-устойчивите и издръжливи материали, дори ако се поръсва със сол всяка зима. От него най-лесно се почиства снега и върху него не се задържат нито пясък, нито камъни. Цената на асфалтирането, в сравнение с други видове настилки в двора, е много приемлива. Тя зависи от местоположението, предназначението, размера и дебелината.

1.2. Недостатъци

Въпреки че предимствата му са по-многобройни, асфалтът има и недостатъци. През лятото привлича и излъчва топлина. Може да прегрее толкова много, че да причини изгаряния, ако стъпите на него боси. Асфалтът се разширява при високи и се напуква при ниски температури, така че може да се изрони. Впоследствие, в пукнатините се натрупват вода и мръсотия и асфалтът бавно се разпада. Проблем възниква и когато има нужда от полагане на нови проводи и връзки. Асфалтът трябва да бъде изрязан и след това закърпен. Разликите между стария и новия асфалт остават видими както в краищата, така и в цвета. Когато имате настилка от плочки, плочките се изваждат и след ремонта на инсталацията се връщат на място без видими следи.

2. Професионално и качествено изпълнение на работата

Точно както когато става въпрос и за други тясно професионални дейности, при асфалтирането е важно всичко да се извършва от опитен и професионален изпълнител, който дава гаранция както за материала, така и за работата си. Положеният професионално асфалт е гаранция за дълготрайността му, затова потърсете опитни майстори, които ще свършат работата според професионалните стандарти и вашите желания.

3. Видове асфалт

Изборът на тип асфалт зависи от следните фактори:

- предназначение на повърхността: път за достъп, пътеки, двор или подобно,

- вид натоварване: леко, средно, тежко,

- местоположение на обекта,

- стойност на инвестицията.

Независимо кой тип асфалт сте избрали, е необходима добре подготвена основа, тъй като асфалтът не е самоносещ материал, тоест не може да се полага самостоятелно.

3.1. Еднослойно асфалтиране

Цената на еднослойното асфалтиране, със сигурност, е най-ниската. Подходящо е за дворове и алеи, които се използват по-рядко.

Комбинации за еднослойно асфалтиране:

- за по-леки повърхностни  натоварвания (до 3,5 тона), каменната фракция може да бъде 0-11 или 16 мм, а дебелината на самия асфалтов слой 5-6 cm;

- при по-тежки повърхностни натоварвания (до 8 тона) каменната фракция може да бъде 0-16 мм, а дебелината на самия асфалтов слой 7-8cm.

(Тези данни са информативни. Подходящият вид асфалт и дебелината му се определят на място по време на огледа на терена.)

3.2. Двуслойно асфалтиране

Този вид избор е подходящ за изграждане на пътища за достъп и дворове, които освен леки автомобили, трябва да издържат натоварването и на по-тежки превозни средства. Двуслойният асфалт е с по-добро качество, тъй като има по-дебел долен слой от по-едри каменни фракции. Такава повърхност по-добре понася натоварванията при високи температури. По-тънкият горен слой асфалт е от ситна каменна фракция и повърхността е гладка. Дебелината на двата слоя обикновено е 8 cm, като долният слой е около 5 cm, а горният - около 3 cm. Освен с по-добро качество, този тип асфалт е и малко по-скъп, но е по-траен и изглежда по-добре.    

Комбинации за двуслойно асфалтиране:

- за по-големи повърхностни натоварвания (до 8 тона) каменната фракция за долния слой е 0-22 mm, а за горния е 0-8/11 mm. Дебелините на долния и горния слой асфалт са по 5 cm;

- за по-големи и по-тежки повърхностни натоварвания (до 10 тона) каменната фракцията за долния слой е 0-22/32 mm, а за горния е 0-11 mm. Дебелината на долния слой асфалт е 10 сm, а на горния е 3-4 cm.

(Тези данни са информативни. Подходящият вид асфалт и дебелината му се определят на място по време на огледа на терена.)

4. Как се извършва работата?

4.1. Подготовка на основата

Ако искате асфалтираната повърхност да издържа дълго и успешно на всички натоварвания - тегло на автомобила, температурни промени, валежи, разпръскване на сол и всичко подобно - много е важно основата да бъде направена по подходящ начин. В противен случай, може да се стигне до пропадане на терена, т.нар свлачища и пукнатини в асфалта и поява на дупки. Основата за повърхностите, предназначени за движение на леки автомобили, се прави чрез изкоп от 0,6 m в земята. Ако за дадена площ се планира по-голямо или голямо натоварване, тогава изкопът е по-дълбок. Когато копаем, не трябва да забравяме за оттичането на дъждовната вода и теренът трябва да има наклон от 2%, т. е. 2 cm на метър, към страната, противоположна на обекта. Препоръчително е да се монтират отводнителни решетки в страни на пътя.

Върху терена, получен при изкопа, се изсипват на купчини, големи около 0,4 m, камъни (чакъл или едър агрегат). Преди да се насипе следващия слой, тези купчини се разстилат, за да се получи равномерен слой и добре се уплътняват. Строителни отпадъци или големи камъни, т.е. всичко, което не е с еднаква форма и размер, не трябва да се използва за насипване, тъй като такъв материал не може да се разпределя равномерно, нито да се уплътнява. Следва насипването на втория слой от по-фината фракция от около 0,2 m. Този горен слой от инертни материали ще бъде носещ за асфалта и следователно трябва да бъде още по-добре уплътнен, по-компактен. И двата слоя заедно образуват т.нар. тампон.   

4.2. Полагане на асфалта

Както вече споменахме, видът и дебелината на асфалта се определят според предназначението на бъдещата повърхност. Най-често за настилки се прави двуслоен асфалт, с по-груб долен слой от 5 cm и по-фин горен слой с дебелина 3 cm. Когато се насипят, двата слоя трябва да бъдат добре уплътнени с валяк и това обикновено отнема няколко часа. Препоръчваме асфалтирането да се извършва в момент, когато външните температури са около 10 ° C, т.е. в началото на строителния сезон. Това е важно, за да може асфалтът да не се охлажда твърде много между подготовката и полагането и да може да се разстила добре, т.е. да се уплътнява. Дъждовното време не е най-благоприятното, тъй като е по-трудно асфалтовата маса да се залепи за тампона и по-лесно се напуква. Препоръчва се асфалтът да се положи веднага след като тампонът е готов, тъй като ако се остави дълго време и се използва, тампонът ще бъде напълно омекотен и разпилян от гумите на минаващи автомобили.

4.3. Поддръжка и ремонти

Когато полагате асфалт, наистина не си струва да спестявате от подготовката на основата. Добре уплътненият тампон и качественото насипване и минаване с валяк върху асфалта са от ключово значение за дълготрайността на настилката. За трайността на асфалта е важно и да се направят бордюри, всъщност връзки или преход към други материали. Ако бордюрите не са добре поставени, асфалтът ще се изрони и ще се разбие. През повърхностните пукнатини водата ще проникне в по-дълбоките слоеве и ще ги повреди. В най-лошия случай, целият слой асфалт може да набъбне и да се издигне. Много по-често се появяват дупки, в които се задържат вода и други примеси. С течение на времето на асфалта ще се появят следи от гуми и вдлъбнатини (ако винаги карате по същото трасе и паркирате на едно и също място). Това се вижда лесно, особено през лятото, когато асфалтът омеква поради горещината и когато не трябва да оставяте тежки неща върху него, за да не останат отпечатъци. Асфалтът може да бъде повреден и от течове на масло от превозните средства или от някои други абразиви. Някои от тези петна е невъзможно да се почистят; асфалтът може само да се изреже и да се излее нов.

DAIBAU.BG, ПОМАГАМЕ ПРИ ОЦЕНКА НА ИНВЕСТИЦИЯТА И ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ВАШИЯ ДОМ



ПЪТ ДО ВИЛАТА МИ

Чакълиран път за преминаване на лек автомобил да се асфалтира 3528 1 дo 5880 лв


........

ПЪТ ВЪВ ВИЛНА ЗОНА

Път във вилна зона 2646 1 дo 4410 лв


........

ДВОР НА КЪЩА

алфатиране на площадка пред къщата ми около 80 км м на 5 см гладко 3528 1 дo 5880 лв


........

ИСКАМ ОФЕРТА НА ИЗПЪЛНИТЕЛ





ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА ВЪТРЕШЕН ПЪТ В ЗАТВОРЕН КОМПЛЕКС, 1000 М2 ПРИБЛИЗИТЕЛНО
Асфалтиране, Ахтопол

2250 лв дo 3750 лв

ЦEНA, ПОДГОТОВКА И АСВАЛТИРАНЕ, 200
Асфалтиране, Сливница

3240 лв дo 5400 лв

ЦEНA, ПЪТ ДО ВИЛА 400 М,
Асфалтиране, Правец

900 лв дo 1500 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА АЛЕИ В ДВОР ШИРИНА 3М, ОБЩА ДЪЛЖИНА ~ 80М, 250КВ.М.
Асфалтиране, Балчик

3600 лв дo 6000 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА 500 КВ ЧАСТЕН ПЪТ ВЪВ ВАРНА, 500 М/КВ
Асфалтиране, Варна

4500 лв дo 7500 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ ПРЕД ВХОД НА ЖИЛИЩЕН БЛОК., 80 КВМ
Асфалтиране, София

900 лв дo 1500 лв

ЦEНA, НУЖДАЯ СЕ ОТ АСФАЛИРАН ПАРКИНГ СЪС ПЛОЩ 2100КВ МЕТРА,
Асфалтиране, Симитли

18000 лв дo 30000 лв

ЦEНA, ПЛОЩАДКА ПЛЕД ГАРАЖИ ЗА ОБРЪЩАНЕ НА НАКЛОНА 20КВ.М., 20КВ.М.
Асфалтиране, Овча купел 1

405 лв дo 675 лв

ЦEНA, ЛЕКО ЗАРАВНЯВАНЕ И АСФАЛТ, БЕЗ МНОГО ПРИТЕНЦИИ, ОКОЛО 50/60 КВ. М. , 60/80КВМ
Асфалтиране, Брестовица

1170 лв дo 1950 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА АЛЕЯ В ЧАСТЕН ДВОР., 150 КВ.М
Асфалтиране, Каварна

2430 лв дo 4050 лв

ЦEНA, ЧАКЪЛЕН ПЪТ КОИТО ИСКАМ ДА СЕ АСФАЛТИРА, 200+ КВАДРАТА
Асфалтиране, Герман

3240 лв дo 5400 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА ДВОР , 100
Асфалтиране, Пловдив

1620 лв дo 2700 лв

ЦEНA, ПЪТЕКА ОКОЛО БЛОК ДЪЛГА ОКОЛО 80 МЕТРА И ШИРОКА ОКОЛО 1.2МЕТРА, КОЯТО, 80 МЕТРА -100КВМ
Асфалтиране, София

1800 лв дo 3000 лв

ЦEНA, ИСКАМ ДА ИЗЛЕЯ АСФАЛТ М/У АСФАЛТОВ ПЪТ И ДВОРА МИ. ОСНОВА ИМА ОТ БЕТОН,
Асфалтиране, Нови Искър

6.3 лв дo 10.5 лв

ЦEНA, ФРЕЗОВАНЕ 4СМ. И АСФАЛТИРАНЕ 1053 КВМ,
Асфалтиране, Севлиево

1800 лв дo 3000 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА ДВОР , 50КВ.М.
Асфалтиране, Панчарево

630 лв дo 1050 лв

ЦEНA, ДВЕ ИЗКУСТВЕНИ НЕРАВНОСТИ, 50KVM
Асфалтиране, София

630 лв дo 1050 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ, 1000КВ/М
Асфалтиране, Печеница

10800 лв дo 18000 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ ИЛИ ФУГИРАНЕ С ТЕЧЕН АСФАЛТ , 30М2
Асфалтиране, Разсадника

720 лв дo 1200 лв

ЦEНA, ИСКАМ ОФЕРТА ЗА АСФАЛТИРАНЕ, 400
Асфалтиране, Плевен

720 лв дo 1200 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА ЧАКЪЛЕСТ ПЪТ , 1200
Асфалтиране, Трън

540 лв дo 900 лв

ЦEНA, 3 ДУПКИ ЗА АСФАЛТИРАНЕ.,
Асфалтиране, Плана

270 лв дo 450 лв

ЦEНA, АСФАЛТ НА ОКОЛО 50М2 ,
Асфалтиране, Обеля 2

315 лв дo 525 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА МАЛЪК ДВОР, 100
Асфалтиране, Плевен

1800 лв дo 3000 лв

ЦEНA, ЗАКЪРПВАНЕ НА ПЛАЦ РЪЧНО БЕЗ ПОЛАГАЩА МАШИНА, 150 КВ
Асфалтиране, Елин Пелин

360 лв дo 600 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ , 300
Асфалтиране, Чифлик

1350 лв дo 2250 лв

ЦEНA, АСВАЛТИРАНЕ НА ПЛОЩ ПРЕД ГАРАЖ, 12 КВ.М.
Асфалтиране, Ловеч

630 лв дo 1050 лв

ЦEНA, ИЗГРАЖДАНЕ НА ДВУЛЕНТОВ ВЪТРЕШНОКВАРТАЛЕН ПЪТ,
Асфалтиране, София

2700 лв дo 4500 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ- РЕМОНТ НА ЧАСТ ОТ УЛИЦА, 300
Асфалтиране, Бърдарски геран

900 лв дo 1500 лв

ЦEНA, НАПРАВА НА ЛЕГНАЛ ПОЛИЦАЙ, 4 МЕТРА НА 15 СМ
Асфалтиране, Обеля 2

270 лв дo 450 лв

ЦEНA, НАПРАВА НА МАЛКА ЕСТАКАДА ЗА ВЛИЗАНЕ В ГАРАЖ, 7
Асфалтиране, Обеля

180 лв дo 300 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ НА ПЪТ, 2000КВ М
Асфалтиране, Пловдив

2700 лв дo 4500 лв

ЦEНA, АСВАЛТИРАНЕ НА СПОРТНА ПЛОЩАДКА, 150
Асфалтиране, Нова Загора

900 лв дo 1500 лв

ЦEНA, ПОДГОТОВКА И АСФАЛТИРАНЕ НА МАЛКА УЛИЦА,
Асфалтиране, Пловдив

900 лв дo 1500 лв

ЦEНA, АСФАЛТИРАНЕ, 250КВ
Асфалтиране, Плевен

1800 лв дo 3000 лв

ЦEНA, НАСТИЛКА ОТ ЦИМЕНТ ИЛИ АСФАЛТ, ОКОЛО 500-600 КВ.М
Асфалтиране, Поленица

1800 лв дo 3000 лв



Вижте други завършени проекти и цени

Асфалтиране ЦЕНОРАЗПИС

Поискайте необвързваща оферта от фирмата

61+ ФИРМИ ЗA АСФАЛТИРАНЕ
БЕЗПЛАТНИ УСЛУГИ
БЕЗ КОМИСИОННА
ВЗЕМЕТЕ ОФЕРТА

ТЪРСЕНЕ НА ДОБРИ ИЗПЪЛНИТЕЛИ ЗА ОБЛАСТТА АСФАЛТИРАНЕ?

© 2023 DaiBau.bg | Всички права са запазени